ظهور امام مهدی
محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ...
آخرین مطالب
لینک دوستان
پورتابل جامع جواناناللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهمامذهبیمبارزه با شیطان پرستیشهدای هشت سال دفاع مقدسفروشگاه عینک آفتابی اصلآپلود فاجی پی اس موتورجی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ظهور حضرت مهدی و آدرس aom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





+ نویسنده گمنام در چهار شنبه 10 مهر 1392 |

برای برنده شدن یک فیلم در جایزه اسکار باید شرایط زیر رعایت شود :

1- کاملاً علیه ملت ایران باشد.
2- زندگی در ایران را تیره و تار نمایش دهد.
3- مردم ایران را ملتی بی فرهنگ نمایش دهد.
4- ملت ایران را مردمی افسرده نمایش دهد.
5- مردم ایران را ملتی فقیر نمایش دهد.
6- ملت ایران را مردمی بی قید بر زندگی نمایش دهد.
7- مردم ایران را ملتی وحشی نمایش دهد.
و  هر آنچیزی که ملت ایران را در جهان خار و ذلیل کنید.

برای برنده شدن جایزه اسکار چه شرایطی باید داشت؟

انتخاب فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده ایران در جایزه بین المللی اسکار 2014 با واکنش های مختلفی رو به رو بوده است. منتقدین معتقدند این فیلم فاقد هرگونه نماد ایرانی است و شایستگی نمایندگی ایران را ندارد. درواقع انتخاب فیلم گذشته از اصغر فرهادی که در فرانسه ساخته شده است ما را بیاد کلاه پهلوی می اندازد که بر سر ملت، فرهنگ، عقاید، مذهب، غیرت اسلامی و ایرانی ما گذاشتند می اندازد. زمانی فرانسوی ها خواستند فرهنگ مارا مطابق با فرهنگ بی بندو بار کشور خود در بیاورند و ملت مارا مصادره فرهنگی کنند و امروز این وظیفه بر دوش های اصغر فرهادی با فیلم گذشته سنگینی می کند. انتخاب فیلم فرانسوی اصغر فرهادی برای رساندن صدای فرهنگ ملت ایراندر جایزه بین المللی اسکار سال 2014 خیانتی واضح به عقاید و فرهنگ مردم شریف ایران است و بس.

 

+ نویسنده گمنام در چهار شنبه 10 مهر 1392 |

حمله Splinter Cell: Blacklist به ایران + تصاویر

حمله Splinter Cell: Blacklist به ایران + تصاویر

 

 

پايگاه مبارزه با شيطان :‌ شاید در سال‌های دور حضور کشور ما در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به “شاهزاده پارسی” و بازی‌های استراتژیک محدود می‌شد که در آنها ردپای داستان‌های هزار و یک شب و سلسله‌ی باستانی سرزمین ما قابل مشاهده بود. اما حالا پای ایران به بازی‌های اکشن با مایه‌های سیاسی هم باز شده‌است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 مشاهده متن كامل گزارش و بقيه تصاوير در دامه مطلب ...


ادامه مطلب